فروش ویژه پنجره دوجداره قم تک حالته
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
فروش ویژه پنجره دوجداره قم تک حالته
دو شنبه 3 بهمن 1401 ساعت 11:16 | بازدید : 40 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

فروش ویژه پنجره دوجداره قم تک حالته 

پنجره تک حالته نوع دیگری از پنجره ها می باشد که به دلیل ویژگی های خاصی که دارد در مکان های بسیاری استفاده از آن را می توان مشاهده کرد. اگر بخواهیم علت نام گذاری این پنجره ها به تک حالته را توضیح دهیم می توانیم بگوییم که، این پنجره ها فقط در یک حالت باز و بسته می شوند که این حالت به صورت افقی می باشد و به همین علت در گفتار عامیانه به آن پنجره لولایی نیز گفته می شود.

پنجره تک حالته را می توان نقطه مقابل پنجره های دو حالته دانست که به دلیل قیمت پایین تری که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. نحوه استفاده از پنجره یک حالته بسیار ساده بوده و به وسیله ی دستگیره ای که روی آن قرار دارد و با حرکت دادن آن به سمت بالا و پایین می توان پنجره را باز و بسته کرد.

مزایای استفاده از پنجره لولایی تک حالته

پنجره های لولایی تک حالته نیز همانند انواع دیگر پنجره های موجود در بازار دارای مزای و معایبی هستند. در بخش به بررسی مزایای استفاده از این مدل پنجره ها می پردازیم تا شما با شناخت بیشتری از ویژگی ها و مزایا اقدام به خرید پنجره های لولایی تک حالته کنید. از مهمترین و بارز ترین مزایای استفاده از این نوع پنجره ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• مدل لولایی بیشترین شباهت را از نظر استاندارد ابعاد به پنجره های قدیمی دارد. بنابراین اگر قصد دارید تا از صداهای آزار دهنده بیرون رها شوید بدون اینکه در بافت اصلی ساختمان تغییری ایجاد کنید می توانید پنجره های لولایی تک حالته را جایگزین پنجره های قدیمی خود کنید.
• قیمت مناسب این مدل پنجره ها از ویژگی های مهمی است که دیگر پنجره های موجود در بازار از آن برخوردار نیستند. بنابراین اگر بودجه کمی دارید بدون شک پنجره های لولایی تک حالته بهترین گزینه برای شما خواهند بود.
• سهولت تعویض و نصب: پنجره های لولایی تک حالته به عنوان آسان ترین و ساده ترین پنجره ها در نصب و تعویض لولا ها و یراق آلات محسوب می شود.

پنجره دوجداره تک حالته قم

 

قیمت پنجره دوجداره تک حالته در قم 

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره تک حالته قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

 درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 110
:: بازدید سال : 248
:: بازدید کلی : 248